středa 29. února 2012

Co je u mě nového...

Poslední únorové dny jsem přemýšlela co dál s načatými večery :) Přehoz je doháčkovaný, takže do čeho se pustím? Už na podzim, kdy začala většina z vás háčkovat květinové kulaťáčky, jsem se o něj pokoušela taky...no sháněla jsem návody, ale moc se mi dílko nedařilo.Takže milý kulaťák jsem vzdala :) Teď jsem se k němu vrátila a snad se mi už "panebože" povede! :) Stále přemýšlím, jestli zadní stranu uháčkuji nebo ušiji...


Po delší době jsem vzala do ruky i knihu! Pravidelně si  kupuji detektivky spisovatelky Lee Harrisové (vydavatelství Motto ). Vycházejí cca 2x do roka a vždy si  hlídám, kdy nějaká nová vyjde. A už se mi ty nepřečtené začínají pěkně kupit. Takže jsem sáhla po Vraždě na Silvestra :) Společnou hrdinkou všech těchto detektivek je bývalá mladá jeptiška, která amatérsky vyšetřuje vždy nějakou vraždu. Pro mě je to fakt báječný relax!


Green gate...co dodat, pro mě neutuchající LÁSKA! K vánocům jsem si naložila velký šálek Fay red. Je fakt nádherný...litovala jsem, že jsem nekoupila hrnky dva - i pro mého muže. A jelikož jsem stále okukovala obchůdky s GG, ve zvědavosti , kdy se objeví konečně nová kolekce 2012, narazila jsem u Jany Vránové na MMB, že je opět má v nabídce. Juchů! To bylo radosti. A samozřejmě měla zrovna akci na latte Fay red...a už je taky můj + nádherné ubrousky z této řady.


Únore milý! Konečně jsem se dočkala nové kolekce GG 2012! Jsem sice totálně finančně zruinovaná , ale táááák šťastná :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) A tady je pidi ochutnávečka...
Kouzelná plechová cukřenka Rosie blue...


Miluji fialovou barvu, takže na pracovní kafíčko je Cornelia plum, jak stvořená.



Úspěšný a snad i sluníčkový březen všem!

♥ Jana ♥ 

6 komentářů:

  1. Ahoj Jani, to je krásy, že nevím, co chválit dřív. Kulaťáček je krásný, už se těším, až bude hotový. Kolekce Fay red se mi taky moc líbíla a líbí, ale barevně se mi do kuchyně nehodí a tak jsem nakonec odolala a ušetřila. Ale jen na chvíli. Několika kouskům z jarního a letního katalogu jsem už odolat nedokázala.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna kolekcia, ktorej sa nedá odolať.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera GG je prostě jednička a sázka na jistotu!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo by mohl odolat? Všemu. Posezení na "kuaťáku", kávě v krásném hrnku a s knihou v ruce. Nebyly, tyto detektivky natočeny, také jako tel. seriál?

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, měla jsem chuť napsat něco jako Renatka :o) Dobře si nakoupila, díky za typ na knihu, že bych měla další, kterou si chci jednou přečíst :o) a polštářek určitě bude, hezky se rýsuje (zadní díly já šiju).
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani.....tolik nádherných pokladů......věřím,že nelze odolat.
    Kulaťáček se ti určitě povede...už se těším na fotečku.
    Pěkný víkendík Jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...