sobota 18. února 2012

Hotovo!!!

Dne 6.srpna 2011 jsem uháčkovala svůj první čverec na přehoz a dne 16.února 2012 jsem dokončila své "veledílo" :)


Naše "novorozeně" váží 1,80 kg, je složeno ze 140 čtverců a  spotřebovala jsem na něj téměř 18 kusů 50 gramových smetanových klubek zn.Camilla + 20 klubech různých odstínů . Snad jednou nějaké mé vnouče ohodnotí mé snažení kladně a nezkončí někde v bazaru za cca 100 Kč !!! HA,HA,HA...




A zdá se, že když nikdo jiný, tak naše Meggynka mé dílo ocenila během malé chviličky :)



Po více jak půl roce nemám co dělat u televize...takže už mi v hlavě šroubuje, co já jen budu tvořit dále ? Myslím, že háček nebo jehlice nebudou dlouho zahálet...

Přeji všem krásnou sobotu od nás



♥ Jana 

10 komentářů:

  1. Jani, krásné miminko, ale pěkný obr, tolik čtverečků, už se těším do čehopak se pustíš tentokrát, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný přehoz!!!!Jsi šikulka!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. to je náádhera. Vždycky jsem si přála takovou deku, nějakou dorůžova pro Jendu, přijde mi to úchvatné. Kéž se někdy odvážím zkusit ten první čtverec.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, je to nádhera. Obdivuji takovou trpělivost.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,tak tomu se skutečně říká veledílo!!!!
    Deka je moc povedená a myslím,že ji
    určitě ocení nejen pejsek!!!
    Moc se ti povedla!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je úžasná. Moc krásná a pejskovi se moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko,
    tak tohle je opravdu veledílo , klobouk dolů :-)
    Moc povedený !
    Já ho mám také v hlavě, ale nevím, nevím, zda ho někdy zvládnu ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Prehoz je nádherný, a psík tam spinká ako v bavlnke.

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, máš můj obdiv! Je krásná, hebounká, obdivuji tu trpělivost nerozdělat nic jiného.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Janinko,jsem tu náhodou.Ale musím moc pochválit háčkovaný přehoz.Vím jakou práci takové háčkování obnáší.Já uháčkovala dva bílé jako dárek a také si říkám,že snad neskončí někde v bazárku za pár korun.Háčkovala jsem z Katky a k té Vaší 100 bych připsala jednu nulu :)Přeji hodně dalšího potěšení a trpělivosti v háčkování.Anna/Ajka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...