sobota 4. února 2012

Až se léto zeptá...

...co jsem dělala v zimě, tak můžu předvést názorně, že jsem se v žádném případě nenudila :)
Tento týden jsem konečně doplnila můj zahradní deník o údaje za rok 2011. Některé jste se mě na něj už ptaly. Tak tady ho máte fotograficky ve zkratce zdokumentovaný...



Vedu si ho od roku 2009, kdy jsme se rozhodli, že naši zahrádku a chatičku začneme upravovat k obrazu svému. Mám zakresleny jednoduché legendy výsadby ovocných stromů, záhonu s okrasnými jehličnany...dále si vypisuji nebo vylepuji informace o odrůdách, abych to nemusela pak pracně dohledávat v knihách...datumy výsadeb a sklizní zeleniny...informace o teplotách,poznámky o počasí, vše si doplňuji fotkami...





Je moc zajímavé se zpětně podívat, jak jsme vše postupně zvelebili...i když práce nás čeká ještě hodně! A taky si můžu porovnat doby výsevů nebo sklizní, protože co si budeme povídat, náš mozek stárne a ta paměť!!! Tak třeba jsem některou náruživou zahradnici inspirovala :)

A teď se pochlubím další zimní činností. Téměř jsem srostla s háčkem :) a finišuji s dekou. 140 čtverců je uháčkováno a teď je dávám všechny do kupy...tím pádem mi vůůůůbec nevadí, že zima pokračuje v plné své síle a já se můžu věnovat po večerech tomu na co během jara a léta nemám moc čas.



Tento týden se mi splnil další můj sen... mít ve svém bydleníčku úžasný svícen ve tvaru srdce, které vídáme na severských blozích. No není nádherný :) ?




♥ Jana 

9 komentářů:

  1. Janičko ty jsi super já o dece pořád jen přemýšlím a všude obdivuji,také už musím začít než přijde jaro a na zahradní deníček dojde letos také,moc si mě inspirovala!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Januško,moc děkuji za návštěvu mého blogu a za milé komentíky.Máte moc hezké bydlení a tolik nádherných dekorací,moc ráda budu k Vám nakukovat.Mějte se Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Tady si musím vzít příklad, krom počasí o zahradě nevedu záznam žádný. Bravo, i pro tu uháčkovanou louku v plném květu:-D za svitu krásného svícnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vezmi to od konce - svícen je nádherný! A zahradní deník jsem založila taky, je to hodně užitečná věc, jen nejsem tak pečlivá jako ty, musím to napravit.
    Ta deka bude úžasná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, lituji, že mě takový deníček nenapadl, když jsem začala předělávat zahradu, protože teď nikdy nevím jakou borovičku už mám, jaký druh keře a kdy ho mám tudíž stříhat atd... Tak možná, že s tím ještě začnu. Svícen je nádherný. U deky můžu jen obdivovat trpělivost. Já nevydržím čekat na výsledek tak dlouho a tak se pouštím jen do malých věcí.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jani...tvůj zahradní deníček se mi moc líbí ( škoda,že už máme náš domeček přestavěný......jak ráda bych takový deníček o přestavbě domečku měla )moc se těším na tvou deku...bude úžasná......Jana

    OdpovědětVymazat
  7. JANIČKO, PSANÍ DENÍKU JE VELICE UŽITEČNÁ VĚC.
    JÁ SI TAKÉ ZAPISUJI SPOUSTU VĚCÍ. OPLATÍ SE TO.
    Z TVÉ DEKY HÁČKOVANÉ JSEM ÚPLĚ PŘIŠLA O ŘEČ.
    JE TAK KRÁSNÁ.
    VĚŘÍM, ŽE JSI S NÍ MĚLA SPOUSTU PRÁCE, ALE VÝSLEDEK JE NA JEDNIČKU.
    JSI MOC ŠIKOVNÁ.
    MĚJ HEZKÝ ZBYTEK DNE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, ten deník závidím, asi bych neměla čas každý den vše zapisovat, vlastně závidím i ty čtverečky, máš úžasnou trpělivost a svícen je parádní, zdravím,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Deníček je super a deka bude nádherná!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...