pondělí 5. března 2012

Víkend

Taky jste si užili sluníčkové dny ?
Sobotní ráno jsem si prosvítila novou výzdobou kuchyňského stolu.




Dopoledne mi manžel vyměnil knopky na dvacet let starých nočních stolcích :) Trochu jsem je chtěla oživit, takže padla volba na keramické knopky z Bella rose.




A odpoledne jsme si udělali delší procházku s naším pejskem...po hodně dlouhé době jsme si prošli náš zámecký park.





♥ Jana ♥ 

9 komentářů:

  1. Jani, stůl máš tak krásný, že by mi u něj chutnal i suchý chleba...A stolečky se taky moc povedly. Jen marně pátrám kolem kterého zámku jste to chodili,...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))), Heli je to jižní Morava....Valtice.Pa,pa

      Vymazat
  2. zámek vypadá moc hezky.
    Krásné fotky, miluji tulipány.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, děkuji. Já mám tulipány také ráda a jelikož živé ve váze vydrží jen krátce, tak jsem si před pár lety pořídila umělé :))))

      Vymazat
  3. Jani, moc děkuji za bleskové info a rozšíření obzorů, v Lednici jsme byli, u vás nééé, chyba!
    pa, H.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásně se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krasne dekorace a i ty knobky jsou moc povedene. A dekuji za prochazku po Lednici. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kati, Lednice to není :), ale je to o pár kilometrů dál....Valtice :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný blog, ráda nakouknu. Uchytky se mi moc líbí.Jestli máš chut mrkni na můj
    http://pomnenkalenka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...