pondělí 1. srpna 2011

Léto ???

Prší,prší jen se leje...ale všichni toužebně každé ráno vyhlížíme sluníčko a teplíčko! Dnes jsem se po pár deštivých dnech dostala na zahrádku, abych v gumácích posbírala první rajčátka. Foťák jsem vzala sebou...




A taky jsem obhlédla naši chatičku...tady máte další ochutnávku :)


A jelikož je doma konečně vymalováno a jakž takž uklizeno...stůl má opět nový"kabátek"


A protože jsem holka činu,a obdivuju háčkování děvčat tady na jejich blozích, vzala jsem skoro po 30 letech háček do ruky, vlna je asi 19 let stará (pletla jsem z ní kdysi našemu chlapečkovi čepičku a svetříček :) ) a tady je mé prvotní snažení! A mám na zimu v plánu háčkovat a háčkovat.Jen, aby mé předsevzetí vydrželo!!!


Jana


6 komentářů:

  1. Ahoj Jani, krásné fotky. Ta hortenzie má úplně snovou barvu. Moc se mi líbí i poklop na stole s ratanovým táckem.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Januško, na zahradce není ani vidět, že tolik lilo, v chatičně máte krásné poklady (ty mlýnky, džbánečky,...) a kytička je krásná, jen tak dál :o)
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani!!
    Mám velkou radost, že háčkuješ a budu se těšit na Tvé zimní výtvory!! V zimě se háčkuje krásně, ale v létě v houpačce - tedy - když je hezky, tak taky!!! :o)))
    Na zahrádce i v chatičce je u Vás určitě krásně!!
    měj se hezky :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani krása....mám úplně poslintanou klávesnici :-) a háčkování ti tedy jde na jedničku...já se to fakt musím konečně naučit :-D

    OdpovědětVymazat
  5. aHOJ jANI!!!!
    Háčkovaná kytička dopadla na jedničku a k tomu tvému předsevzetí ti popřeju hodně trpělivosti.
    Kytky ti kvetou krásně,modrou hortenzii trošku závidím!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj děvčata, toliko chvály... až se červenám :-) A děkuji všem za podporu v háčkování, už šmodrchám nějaké drobnosti, já s tím háčkováním asi až do zimy nevydžím :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...