středa 27. července 2011

Letní příbytek

Po delší době zdravím všechny, kteří občas zavítáte na můj blog.
NESTÍHÁM! Podařilo se mi přemluvit mou drahou polovičku k výmalbě téměř celého bytu :) Stěhujeme věci z jednoho pokoje do druhého, všude krabice,noviny,fólie,lepící pásky,kýblíky,štětky...Z toho chaosu přebíháme na zahrádku a aby toho nebylo málo - zastihla nás nadúroda meruněk,zavařování okurek...oba jsme z toho už pěkně znavení. A do toho prší a prší...
Dnes vás nechám malounko nakouknout k nám do zahradní chatičky...




 
Moc jsem toužila mít vyšívanou kuchařku na zeď. Dlouho se mi nedařilo žádnou sehnat,takže jsem se nakonec rozhodla si jí sama vyšít. Je to mé životní dílo :)


 

Ještě vám ukážu staré boží požehnání po mé prastařence. Našla jsem ho v zuboženém stavu s prasklým sklem, které ovšem nemůžu vyměnit-jedná se o podmalbu na skle. Rezavý rámeček jsem přetřela. A teď nám zdobí chatičku.Je to vlastně jediná památka, kterou na ni mám.


Zdraví vás
Jana

7 komentářů:

  1. Januško, moc hezky je u vás na chatičce! Kuchařka je tedy parádní, poženhnání zase úžasná památka.
    Jinak u nás to vypadá obdobně - malování, okurky, zahrada,...prostě léto, tedy až na to počasí :o)
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Januško, jste s manžílkem v pěkném zápřahu,jen co je pravda. Přeji Ti brzký klid, nožky nahoře u nějaké té krásné knihy, kterých máš zásobu .-)*** Malá ochutnávka zahradní chatičky je parádní.. krásná kombinace*** Kuchařka - tady smekám!!!Životní dílo... tak to by bylo i mé, jen s tím rozdílem, že ty jsi se do něj pustila a dokázalas to, narozdíl ode mne .-) Jsi fakt borec!!!! Boží požehnání-- nese poselství Tvých předků a je krásnou vzpomínkou... krásně jsi jej zrenovovala*** Přeji Ti krásné dny***

    OdpovědětVymazat
  3. Helči,Zuzi - děkuji za milá slůvka a vaši návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Janusko, pohledy do chaticky jsou nadherne. A gratuluji k manzelovi, ktery se ucastni. U nas maluji zasadne ja. Vysivana kucharka nema chybu. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jak od babičky, hezká práce!
    Vyšívané kuchařky mi leží ještě nějaké ve skříni. Občas je trochu zrenovuji a dostanou druhý život.V případě potřeby, stačí nahlédnout do mé skříně.
    Méně vody a více sluince přeji všem.

    OdpovědětVymazat
  6. JANUŠKO, TO JE KRÁSNÉ KOUKÁNÍ NA MOC HEZKÉ TVOŘENÍ.
    TAKÉ ZAVAŘUJI A ZAVAŘUJI.
    VYZKOUŠELA JSEM TVŮJ RECEPTÍK Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU. VÝBORNÁ DOBROTA. CHUTNALA VELICE.
    MĚJ SE HEZKY A MĚJ POHODIČKU V CELÉM MĚSÍCI SRPNU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milé návštěvy-přijďte zas :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...