středa 3. srpna 2011

Letní příbytek II.

Když jsme opravovali interiér naší chatičky, přemýšlela jsem, do jakých barev ji naladit. Rozhodli jsme se vše vymalovat na bílo a ponechat v ní původní červenou pidilinku. A ta se vlastně stala určující :) Linku jsme oživili černými madly z Ikeii a hned vypadala IN :)


Samozřejmě se znovu natírala okna a nehezké bakelitové kličky jsme vyměnily za krásné mosazné...Na závěsy jsem koupila cihlově červenou látku . Časem bych si chtěla vyměnit ty kostkované stuhy na uchycení závěsů...líbily by se mi nějaké s výšivkou, samozřejmě vlastnoručně udělané :)


Nechala jsem se inspirovat nápadem EvikaHolika :) a na nevzhledný bok lednice jsem pověsila starou vyšívanou plátěnou utěrku. Protože bílá na bílé splývala, provlékla jsem středovou dírkovou výšivkou červenou stuhu...


  Mé další poklady...



Pro dnešek se loučím Kulíkovou kávou :)


Jana

5 komentářů:

  1. Januško milá, tolik krásy pohromadě**** nádhera, nádhera,nádhera*** zdravím - sice ne od Kulíkovo kávy, ale jednu tu v hrnečku právě mám .-)*** tak krásný den***

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Januško, krásnou kuchyňku máš na chalupě. Ta utěrka na lednici to je nádherný nápad a červenou stužkou krásně ladí se zbytkem kuchyně.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. JANIČKO, TO JE SUPER JAK MÁLO STAČÍ, PÁR DROBNŮSTEK A VŠE VYPADÁ JEŠTĚ KRÁSNĚJI.
    NA VAŠÍ CHALOUPCE MUSÍ BÝT POHODIČKOVĚ.

    ŘEŽÁBEK JSEM UŽ ZKOUŠELA. OPRAVDU DOBROTA. MOC JSEM SI POCHUTNALA. MÁM DALŠÍ 3 CUKETY, TAK URČO ZAS UDĚLÁM.

    MĚJ SE MOC HEZKY A UŽÍVEJ SI SLUNÍČKA, KTERÉ TAK MÁLO VYKUKUJE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Januško jsem moc ráda, když někoho inspiruji :-)...a moc se ti všechno povedlo..super. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Januško!!
    To je paráda!!
    Na chatičce je určitě krásně a máte to tam parádní!!!
    Našla jsem recept na řežábek z cuketky!!! Hned zítra se na něj vrhám, protože mám cuketky!!!
    Přeji krásný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...