pátek 2. srpna 2013

Vedro...

...že by se dalo krájet


Co tak schovat se do příjemně klimatizovaného kina? Po dlouhé době jsme se s mužem vydali právě tam. Vybrala jsem premiérový český film REVIVAL. A dobře jsem udělala! Dvě hodiny utekly ani nevíme jak. Báječné herecké výkony, příjemný humor a hudba u které jsem se v sedadle i vlnila :) Opravdu povedený film!


I naší psí holčičce jsme udělali radost a mohla si, stejně jako každý rok, zaplavčit v rybníku :)




K létu patří i letní dobroty mezi něž řadím vařené kukuřičné klásky. Letos máme kukuřičné pole kolem mého pracoviště, takže jsem chodila už začátkem prázdnin v polední pauze loupit malé mléčné klásky, které s oblibou chroupám syrové. A teď je právě doba na klásky vařené, potřené máslem a posypané solí :)


Můj muž miluje kynuté ovocné knedlíky. Přiznávám, že jsem je nedělala víc jak 15 let! Vždy nám nějaké pošle moje maminka, když je vaří...Jelikož máme nadmíru meruněk, nějak jsem se nad sebou zamyslela a přece jen jsem je po letech znovu zkusila udělat :) Povedly se náramně, takže snad se k nim budu vracet častěji - určitě v září v čase švestek...





Zdraví vás

♥ Jana 

3 komentáře:

  1. Knedlíky vypadají nádherně, hned bych si dala. Horko je hrozné, už aby se trochu ochladilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, vidím, že si léto užíváte parádně! O filmu jsme četla, líbila se mi jak režisérka, tak hlavní hrdinové a plakát, ten myslím mluví za vše :o) Knedlíček bych si taky docela dala a kukuřici děláme na grilu, mňam.
    Hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty knedlíky jsou přímo k nakousnutí ..... děkuji ti za tip na film, ty české mám moc ráda .... přeju krásný víkend, snad se trochu ochladí, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...