pátek 26. července 2013

Moje barevné léto

Vínová v kuchyni...aneb made home višňová marmeláda 


Zelená v čisté vodě aneb moje opravdová závislost na mátu ...



Barevná paleta letních kalhot v mém šatníku...


A k nim nesmí chybět sladěné hodinky...


Do těchto malých laků na nehty jsem se opravdu zbláznila...


Návrat zlatých akcentů...nové kožené Tamarisky jsou pohodlné jako papučky!


Užívejte si nádherných slunečných dnů!


♥ Jana 

6 komentářů:

  1. Jani, téda to je barviček :-)
    A ty botky se mi také moc líbí !
    Také krásný tropický víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Barvy, které navodí nejen dobrou náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, to si vymyslela parádně! Léto přece hýří barvami. Moc se mi líbí ty sandálky...staré do zlata už mají odslouženo, hodily by se mi :o)
    Hezké odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně barevný příspěvek. A tolik hodinek a kalhot...já žasnu.

    OdpovědětVymazat
  5. ...barvy patří k létu a dobré náladě. Nechť Tě provází co nejvíce... Věrka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...