úterý 31. května 2011

První sladká úroda

Dnes, poslední květnový den, jsem na naší zahrádce nasbírala první letošní jahody. Jsou slaďoučké a mňamózní :) Připomínají mi,že se blíží prázdninový čas...


 




5 komentářů:

  1. Januško,
    to je nádherný příspěvek!!
    Máme moc rádi jahůdky!!
    Kdo ne, že??
    Tak přeji dobrou a bohatou sklizeň!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Holka, děkuju za komentík a podporu ! Snad už bude všecko v ókeju a budu moci komentovat o stopéro :-)
    Máš v profilu pěkný modrý kastrólek ! Mám po tetičce celou sadu a velice ráda v tom nádobí vařím...
    Dovolím si komentovat jarču ! Moji vnuci jahůdky a podobný plody, kde jsou semínka do pusy nestrčí !!!!!:-(
    Měj se fajn
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Januško, zrovna včera jsem sbírala a fotila první jahůdky :-)** překrásné fotky a moc se mi líbí v pozadí (prostírání?) s příbory i ta miska.. a vše kolem *** Krásný víkend..

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Janí, to jsou přímo letní, krásné, fotky...první jahůdky...nádhera! U nás ještě nejsou, tak si musíme ještě chvíli počkat :o)už se také těšíme. Z vlastní zahrádky je to opravdu požitek...Krásný den a celý víkend, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za vaše příspěvky a všechny vás zdravím!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...