neděle 1. května 2011

♥♥♥ Jana Eyrová ♥♥♥

Tuto knihu miluji už od dívčích let. Kdysi jsem byla šťastná když jsem ji v Bratislavě sehnala ve slovenštině (rok vydání 1985)! Vzpomínáte (tedy ty trošku starší :) ) na ty fronty před knihkupectvím každý čtvrtek? Kdo nezažil nepochopí...


 Česká televize mi dnes udělala velkou radost. Zařadila čtyřdílnou minisérii z roku 1972 s Martou Vančurovou a Janem Kačerem. Nenechám si ujít ani další díly...



A zaznamenala jsem,že vloni Radioservis vydal CD s četbou tohoto románu v podání samotné Marty Vančurové z roku 1997. Třeba si udělám radost...



Krásný prvomájový večer !

8 komentářů:

  1. Děkujeme Vám za Vaši návštěvu a pěkný komentář. Váš blog je velice krásný a velmi inspirující.
    Pozdravy
    Birgit

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo, přidávám se do "klubu Jane Eyre" :o) Tuhle knihu jsem poprvé četla když mi bylo 14 a od té doby patří mězi řádku mých oblíbených, ke kterým se občas ráda vracím.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ja se taky pridavam, je to moje oblibena knizka. A pak bych do klubu pridala jeste Jane Austen :o) Krasny den!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký příspěvek, miluji CD s mluveným slovem, takže dušička je nahlodaná :-). Krásné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jani, shlédla jsem celý blog. Moc se mi líbí a těším se na další příspěvky. Je tady moc hezky. Krásné májové dny...Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů,
    Jani - taky se přidávám!!!
    Doma mám spoustu knih ve slovenštině a na čtvrtky- na ty ráda vzpomínám!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda,že je vás více, co máte rádi romantiku jako já :)Jé Jary, taky pamatuješ čtvrtky, to budeme asi věkově blízko sebe...

    OdpovědětVymazat
  8. I was fortunate to see two clips of this adaptation of Jane Eyre on youtube, the proposal and fire scene. Then I did a google search and was able to find a link where part 1, part 2 and part 3 was uploaded. However, sadly part four was not uploaded although I don't understand why :( I am hoping that since you are a big fan of this adaptation that if you can please upload this miniseries. I am sure that myself and others would really appreciate this:) Thank you.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...