sobota 22. prosince 2012

Už jen pár hodin...


Napečeno ? Načančáno? Taky vám zůstaly nějaké resty? NEVADÍ ! Vždyť o tom to není... Čím jsem starší, tím víc si to uvědomuji.

Vánočně z mojí kuchyně:







Vánočně z obýváku:





Dnes jsem ještě upekla ořechové řezy a bílkový chlebíček a zítra frčíme pro kapříka :) Už se moc těším na rybí polévku, kterou už zítra uvařím...Taky nachystám bramborový salát. Tuto tradici, kdy si většinu kuchtění odbudu den před Štědrým večerem, vřele doporučuji. 24.12. mám pak už opravdu pohodový den!

ŠŤASTNÉ A VESELÉ!!!


♥ Jana 

24 komentářů:

  1. Nádherný příspěvek. Krásně nazdobeo.Přeji krásné vánoce plné lásky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krasne je u Vas. Moc hezky nacancano a nachystano. Ja si taky pripravuji co jde do predu. Jo a jeste dekuji za zpravicku ohledne tvarohu - stola uz je upecena :o) Krasnou ctvrtou adventni nedeli, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kati, ať vám štola chutná! Já jsem právě dodělala salát a polévku :)Měj se hezky!

      Vymazat
  3. Milá Januško, nádherné fotografie i vánoční atmosféra, vytvořila jsi doma skutečnou pohodu. Přeji Ti nádherné Vánoce, spousty lásky a hlavně stálé zdravíčko Tobě i všem Tvým blízkým, bližším i vzdáleným :-)) S láskou Susie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, i tobě, tvému panu L. a samozřejmě i vašim zvířátkům krásné svátky!

      Vymazat
  4. Januško...krásné Vánoce tobě i celé tvé rodině ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, taky si užij krásný vánoční čas! Dnes nám i nasněžilo-krááása :)

      Vymazat
  5. No to je krása! Nádherně načančáno :) Já taky všechno jídlo nachystám dneska.. zítra musím dopoledne do práce a to jsem měla mít volno :( Achjo, zase budu mít vánoce napůl :( Můžu se ještě zeptat kde se dá sehnat ten boží pididomeček z třetí fotky? To jsem ještě neviděla a je super!! :) Krásné Vánoce, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, tak tu zítřejší práci vůbec nezávidím :( Tak ať ti to zítra rychle uteče...Domeček je od někoho z MMB, ale už nevím od koho :), jen vím, že byl poslední!Letos měli podobné i na Bella rose.

      Vymazat
  6. Vánoce můžou začít! :o) Takže krásné a veselé sváteční vánoční dny.
    Letos budu péct štolu od Tebe, recept mně zaujal, tak snad to všechno dobře dopadne... Díky.
    J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu neboj, štola se dobře dělá, tak ať se vyvede a ať vám chutná!

      Vymazat
    2. Povedla se! A chutná náramně! ♥ Zařazuju mezi oblíbené recepty, díky.

      Vymazat
  7. Přeji klidnou a pohodovou neděli Jani a Šťastné a veselé Vánoce Tobě a celé rodině.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už mám dodělanou kapří polévku i salát :), venku snížek...co víc si přát :)

      Vymazat
  8. Janičko, nádherné fotečky a nádherně "načančáno" .........i tobě "šťastné a veselé" ....................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc tě zdravím a přeji krásný vánoční čas !

      Vymazat
  9. aHOJ JANI!!!
    Moc krásně nafoceno i napsáno!!
    I u nás se všechno chystá den dopředu,jen ryba musí být čerstvá.
    Přeju Ti krásné vánoce!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani, i tobě krásné svátky v rodinném kruhu ! I my budeme všichni pohromadě, dnes přijel na svátky syn :) Kapříka také smažím až na Štědrý den, letos jsem ho poprvé naložila do mléka s česnekem, tak jsem zvědavá jak nám bude chutnat :)

      Vymazat
  10. Janičko, vše připraveno, krásné vánoce přeji,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, i tobě krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
  12. Janinko, přeji tobě i celé rodině krásné Vánoce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Z té atmosféry není poznat, že by něco chybělo..., vlastně ano, přání ode mě-Tobě, krásných Vánoc uprostřed lásky a kupy zdraví:-D
    R.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani...pohodové a klidné sváteční dny v kruhu tvých nejmilejších...Jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...