úterý 28. srpna 2012

Koloniál u pana Bajzy

Během našich několika dnů volna jsme si zajeli do nedaleké Břeclavi. Koná se tam malá, ale velmi pěkná výstava Koloniál u pana Bajzy. Jestli máte rádi/y dobu našich babiček a prababiček nebo krásný televizní seriál natočený podle Karla Poláčka Bylo nás pět - budete na správném místě. Najdete tu ukázky: jarmarku, hokynářství, trafiky, hostince, cukrárny, řeznictví, koloniálu, obchod se suknem i modiství. Já jsem byla přímo ve svém živlu :) Nezapomněla jsem ani  na vás a vzala si sebou i fotoaparát a cvakala o 106 :) Doufám, že vám udělám svými obrázky radost na duši...
A teď už beze slov...

Celkový pohled
















Ještě dodám, že výstava se koná do 16.září a vstupné je vskutku lidové. Pokud se budete nacházet v blízkosti Břeclavi , vyšetřete si necelou hodinku a budete určitě nadšeni, tak jako já :)


♥ Jana 

2 komentáře:

  1. Škoda, že jsem to nevěděla, mohly jsme si dát kafíčko. I mě se výstava moc líbila. Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Takové nákupy jsou moc příjemné, nic se neutratí:-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...