neděle 29. července 2012

Víkendová mňamka




Taky to určitě znáte - s každým blížícím se víkendem si kladu otázku - CO UVAŘIT  a čím potěšit naše žaludky :)? Tentokrát jsem si vzpomněla na téměř zapomenutý recept, který měl veliký úspěch a přitom je tak nenáročný...takže teď se určitě  k němu budu vracet.


KUŘECÍ ROLÁDA Z FORMY
Pro ty, které ji ještě nezkoušely...tady máte RECEPT s fotopostupem:




POSTUP:
Formu na srnčí hřbet vyložíme pečícím papírem, vyskládáme cca 30 dkg anglické slaniny, dále 1 kg kuřecích prsíček(osolíme,opepříme,okořeníme) a pak co máte rádi...já jsem použila plátky eidamu,dále jsem umíchala 3 vajíčka na cibulce, přidala domácí zmražený hrášek, papriku, poličan a vše jsem uzavřela a zaskládala zbylou slaninou. Pekla jsem 1 hodinu na 200 stupňů.



Roláda je výborná i za studena! A domácí zeleninka nesmí chybět :)




Loučím se naší oblíbenou sladkou tečkou nakonec :)



 VŠEM DĚKUJI ZA KRÁSNÁ SLOVA POD MÝMI PŘÍSPĚVKY! 

♥ Jana 

15 komentářů:

  1. Ahoj Jani, to vypadá jako výborný obídek. Určitě jste si pochutnali.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Výpadá to báječně, děkuji za oprášení receptu taky ho někdy vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda Jani, to musela být bašta a kochám se tu i tvými fotkami. Měj se hezky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani...nádherné fotečky...a ta roládka musela být opravdová dobrota.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko roládu jsem ještě nedělala,ale jak ji vídím u tebe tak krásně nafocenou úplně se mi sbíhají sliny:-),jsi hodná,že jsi vložila receptík,já do ní určo půjdu!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani po delší obě procházím blogy ..to víš léto:-)))
    není čas ,ale na jídlo si ho vždy člověk udělá :-)))Tvůj blog kvete do krásy ..a ze recept moc děkuji ..určitě ho vyzkouším vypadá báječně ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je úžasný nápad, udělat roládu do formy. Tak se to alespoň nerozpadne při motání - s tím mám vždy problém :-) Určitě vyzkouším.

    Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Jani...roládka vypadá opravdu úžasně. Určitě ji s tvým dovolením někdy vyzkouším. Přeji krásný den ♥, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, tak já už nemusím přemýšlet, co další víkend k obědu. Já to mám jasné - receptík hned ukládám. Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Jani,
    také moc děkuji za bezva rychlý receptík, určitě brzy vyzkouším :-)
    Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, ta tedy vypadá výborně! U nás rolády (tedy ty masové) dělá manžel a jsou úžasné, že bych mu ukázala, že ji taky umím :o)
    Díky a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Téééda,Jani,co mi to děláš????
    Všechny tvoje mňamky vypadají báječně a já bych ochutnala tááááák ráda!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. :-))) úplně jsem dostala z toho hlad:-)
    Moc hezké.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Janka, objavila som Tvoj nádherný blog a hneď perfektný recept na
    nedeľu. Diki.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  15. Toto je naozajstná mňamka, nezvyknem robiť rolády kvôli pracnosti, ale túto raz v nedeľu vyskúšam ! pa

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...