čtvrtek 3. listopadu 2011

Maruška

Včera jsem zažila úžasný večer ... poprvé, a zřejmě  i naposled, jsem viděla  a slyšela zpívat Marušku Rottrovou na jejím koncertě v Brně. Její kapela Flamingo hrála víc než skvěle...hosté byli báječní...Petr Němec, Petr Spálený, nadějná Patricie, skupina Neřež a legenda Jaroslav Wykrent - dočkal se obrovského potlesku ve stoje... až mi běhal mráz po zádech...Zpívala jsem s nimi jak o život, a nejen já, skoro všechny písně znám. Škoda, že se sedělo...tančila bych o stošest :)))
Maruško DĚKUJI!!!


Nemohu nevzpomenout včerejší den - Památku zesnulých. Zapálili jsme o víkendu světýlka na hrobech našich blízkých, prošli si hřbitov a zavzpomínali na spoustu duší, které jsme potkávali v našem životě a už tu s námi bohužel nemohou být...


Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...