sobota 8. října 2011

Vítej podzime

Letošní babí léto bylo kouzelné. Téměř každý den jsme trávili na zahrádce. Úroda ze zahrádky už je "pod střechou". Tyto dny u nás na jihu vrcholí sběr hroznů, všude se line vůně výpresků a  burčáku :)
A já jsem si začátek podzimu trošičku propašovala i domů spolu s úlovky z GG - jejich zimní kolekce je prostě úžasná ...



Konečně se mi podařilo sehnat křehký svícník...


Ještě jsem si stihla nachystat ochucený ocet. Dělává si ho moje maminka, tak jsem ho vyzkoušla i já. Jednu láhev mám s estragonem a černým pepřem, druhou láhev s koprem a česnekem.


A hádejte co dělám po večerech ???

 
Jana



10 komentářů:

  1. Jani, to jsem si to u tebe hezky užila! Krásné fotečky moc příjemných zákoutí, octíky s trochou schovaného léta a čtverečky, pěkná hromada čtverečků...bude deka,deky?
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani...krásné fotečky a těch radůstek:))
    čtverečků je hodně...že by přehoz nebo deka ?
    Pohodový večer Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,
    moc hezké snímky od Tebe!!
    Zimní kolekce GG je prostě neodolatelná!! :o)))
    Krásně čtverečkuješ!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krasne fotky. Me se tato kolekce green gate tasky moc libi. Asi tez neodolam. A jinak taky ctvereckuji :o) Mej krasny podzim, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, máš u mě na blogu malý dáreček.

    OdpovědětVymazat
  6. Ulovky z GG jsou nadherne, zvlast kdyz jsou tak hezky naaranzovane a nafocene! Svicnik neznam a moc se mi libi a ochuceny ocet me take inspiroval :) No a na to co ze ctverecku vznikne uz se moc tesi, zdravi Monika

    OdpovědětVymazat
  7. JANIČKO, MOC HEZKÉ FOTEČKY A KRÁSNÉ KOUKÁNÍ.
    TVÉ HÁČKOVANÍ ČTVEREČKOVÉ JE PARÁDNÍ.
    PŘEJI HODNĚ TRPĚLIVOSTI.
    MĚJ SE HEZKY A POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jani, podívej se na můj blog, máš tam ode mě ocenění, tak si ho překopíruj a ulož na svůj blog.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Mohu se zeptat, jaký název se skrývá pod písmenky GG? Jejich doplňky jsou totiž nádherné!:-)

    Burčák miluji, v létě se vždy těším, až začne "burčáková" sezóna :))

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko svícníček závidím já ho marně sháním již přes půl roku:-(A tvoje kousky od Green Gate je můj oblíbený vzor!Michaela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...