neděle 30. března 2014

Chuťovky...


Jistě se vám už někdy stalo, že se vám nahlásila nečekaná návštěva. Pak řešíme co rychle nachystat, abychom neseděli jako u "Suchánků" :) U nás se vždy osvědčily různé druhy chuťovek. Nedávno jsem právě takové malé pohoštění chystala, a protože jsem chtěla něco neokoukaného, zapátrala jsem na internetu a našla dva super receptíky na efektní a chutné jednohubky.


První tip: Plněný hermelín, který rozkrájíme a napíchneme na máslem (Ramou atd.) namazaný rohlík.
Postup je velmi jednoduchý. Z vydlabaných hermelínů si uděláte jakoukoliv pikantní pomazánku a tou naplníte hermelíny, které si vyložíte např. Herkulesem nebo salámem, který máte rádi. Naplněný hermelín necháme uležet v ledničce do příštího dne.



Druhý tip: Rychlé sýrové roládky. Na ty pořebujeme na plátky nakrájený eidam, zbytek hermelínové pomazánky z plněných hermelínů a šunku + salám. Opět vše necháme zatuhnout v ledničce do dalšího dne a pak krájíme malá kolečka a zdobíme jimi rohlíky.



Tento víkend bylo nádherně - pustila jsem se s plnou vervou do oken a záclon a trošičku jarně zdobila...



Loučím se s dalším tipem na knížky... opět pohodové čtení :)


♥ Jana 

4 komentáře:

  1. Jani,ty miniroládky vypadají krásně!
    Mamka dělávala sýrovou roládu,ale větších rozměrů a bývala taky moc dobrá.
    Moc zdravím a přeju pěkné jarní dny !

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je ale dobrůtek! Plněný hermelín dělám, jen bez salámu, většinou s ořechy. Ty roládky se mi moc líbí a tvá vkusná výzdoba, to je jasné!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, moc děkuji za inspiraci .... ty roládky se mi moc líbí ...... znám to jako sýrovou roládu, ale v tvém "mini" pojetí se mi to moc líbí ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Děláš mi chutě!!!! Hned bych si dala...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...