neděle 16. února 2014

Knižní okénko

Po dlouhé době jsem se dostala k mému blogu. Důvodem dlouhé odmlky byla četba knih :)


Pod stromeček jsem si naložila spoustu knížek ... dala jsem na pochvalné recenze a pořídila jsem si trilogii od Paulliny Simonsové, spisovatelky, která do 10 let žila v SSSR, poté s rodiči emigrovala do USA.
Tato její trilogie se stala světovým bestsellerem. A já jsem z těchto knih absolutně unešená ! Popravdě,když jsem viděla ty tři "bichle" tak se mi do nich moc nechtělo :), ale potom!!! Za 18 odpolední a večerů jsem je zvládla a byla jsem smutná, že už je konec tomu krásnému příběhu! Opravdu doporučuji!


Knihy mají krásné hřbety...


Další lednová četba - má oblíbená Ivanka Devátá a nová kniha od Ondřeje Suchého o prvorepublikové herečce Haně Vítové.


Vy všichni, co sledujete naše knižní pulty, jste jistě zaznamenali velký boom ženské erotické literatury. Takže jsem si obohatila mou knihovnu i o několik knih s touto tématikou :) Jistě, nejsou to určitě žádné literární perly, ale ruku na srdce, která z nás se ráda nezasní a nepřečte si něco fakt červeně romantického? :)


Minulý víkend jsme byli pozváni na rodinnou svatbu - bylo to krásné setkání...bohužel jsem neměla sebou fotoaparát, takže jsem zkusila jen pár snímků s mým mobilem...
SVATEBNÍ kytice...


Krásná výzdoba na stolech...


A dobroučké cukrovíčko ke kafíčku už v naší kuchyni...


Všchny Vás zdraví

♥ Jana 

2 komentáře:

  1. Janičko, moc krásně jsi trávila čas .... já jsem taky knihomol .... tak moc děkuji za inspiraci, co si sehnat na čtení .... na renomované kritiky moc nedám, ti když o knize napíšou jak je úžasná, tak mě se vůbec nelíbí .... nejvíce dám na dojmy druhých ..... přeji ti krásný začátek nového týdne ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc děkuji za všechny knižní typy! Byly doby, kdy jsme věděla, co zajímavého a hodnotného vychází,ve čtvrtek stála fronty před knihkupectvím... Musím si na čtení najít víc času.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...