pondělí 30. září 2013

A máme tu podzim

Krásný poslední zářijový večer!


Vřesy, svíčky, domečky... ani u nás nesmí chybět.






Už delší čas jsem uvažovala o nákupu tradičního českého výrobku REMOSKA. Hlavním důvodem bylo, že jsme po většinu roku doma už jenom dva. Syn  před rokem vyletěl z hnízda a pečení pro dva lidi se prodražuje.  Nejdřív jsem si ale pořídila kuchařku...


Než jsem se rozhoupala k nákupu, objevil se na trhu úplně nový vylepšený model :) Už zdobí mou kuchyň. Zdá se, že budeme kamarádky :)


Tento víkend měla remoska svou premiéru ... žemlovka se povedla :) 


Pro dnešek se loučím s výsledky další mojí "kamarádky" sušičky. A zima může začít :)))


Krásný říjen vám přeji nejen já, ale i moje kamarádka nejmilovanější :)))


♥ Jana 

4 komentáře:

  1. Januško, máš úžasné kamarádky :-) remoska.. ano to bývaly časy a mám radost, že stále frčí a je vytuněná .-) jupííííííííííííí sušička je super... a ta poslední kamarádka.. no to je zlatíčko :-) :) Krásné dny Ti přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to je zas taková krása. Cítím se tu u tebe jako doma (a nejen proto, že máme stejné hodiny) ;-). Na remosku jsem si dlouho brousila zuby, nakonec jsem ale usoudila, že se mi nevejde do kuchyně, a tak se aspoň remoskovými výtvory budu kochat u tebe.
    Měj se moc krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, páni,remoska je tedy velmi moderní kousek. Je pravda, že v ní (tedy takové letité) pekla mamka na chatě a jídlo chutná jinak a výborně,tak hodně zdaru!
    Podzimní výzdobu máš moc hezkou.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný blog, veľmi rada sem chodím nakuknúť.Pekný deň Rena.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...