středa 18. července 2012

... a je to tady



...tak na mě asi dolehly události posledních dnů a tělo mi vyhlásilo stávku :( Začalo to při oslavě manželových narozenin v neděli, bolestí v krku.V pondělí propukla rýma jako hrom a v úterý už jsem si musela vzít v práci volno, protože hlava třeštila a teplota se povážlivě zvýšila...sice mi není ještě nejlépe, ale snad to už zítra v práci zvládnu :)
Dnes už jsem to po obědě v posteli nevydržela a pustila se do drobné vychytávky na pořádek v koření, kterou jsem viděla na internetu a moc se mi líbila. Mám sice různé kořenky, ale mám i koření, na které nemám skleničky a nebo mám koření nakoupené do zásoby. Teď je mám pěkně přehledně seřazené podle abecedy.





Tento měsíc mou hlavu zatěžovaly dlouhodobé problémy s nohou a pobyt mého tatínka v nemocnici. Nakonec vše přehlušila radostná zpráva...našeho syna, po několika pokusech s hledáním pracovního místa, přijali do prvního zaměstnání ! Ta úleva...na druhou stranu na mě padl velký smutek, protože mi vylétá jediné dítko z hnízda. Odešel pracovat a tím pádem i bydlet do Brna. Je to sice "jen" 50 km od nás, ale slzám jsem se neubránila. V pátek jsme jej nacpaným autem odváželi do nového bydliště. Od pondělí tedy pracuje, bude to mít těžké projít dvoutýdenním vstupním testem. Kéž ti to Vítku vyjde a budou s tebou spokojeni!!! Ještěže existuje taková vymoženost jako je SKYPE !!!! Díky za něj! I tak smutně nakukuji do prázdného pokojíku :(


Ještě vám ukážu mou milovanou společnici v mém maródění . Stále mě hlídala :)



A dnes, když už je mi lépe a oči tolik nepálí, jsem se pustila do čtení mé oblíbené Ivanky Deváté.


Všem hodně zdraví a krásné letní dny přeje

   ♥ Jana 




10 komentářů:

  1. Hodně zdraví a nesmutni. Co kdyby se vydal třeba na jiný světadíl. Skype je fajn. Naše děti ho milují a každou chvíli jsou ve spojení s babičkou.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já moc dobře vím,o čem píšeš !!!
    I když mi budeme mít dma ještě mladší dítě,jsou chvilky,kdy si říkám,že už to nikdy nebude jako dřív.Ale nezbývá nic jiného,než si zvyknout a přát mladým štěstí do života.
    No a tobě Jani přeju hodně pohodičky a zdravíčka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Januško...úplně jsem se vžila, při čtení tvých řádků, do toho, že nás to také zanedlouho čeká. Máme také jedinou dceru a z hnízdečka vylétne také za pár let. I odchod na vysokou školu už považuji za jakési vylétnutí... Ale teď ji ještě budeme mít dva roky doma a to jsem šťastná ♥ Janičko...uzdrav se brzy, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko tak hlavně to zdravíčko,to je vždy potřeba!!!Mě ještě nikdo neodlétá-je nám teprv 8 a 1rok,ale už ted,když byl ten věrší na prázdninách u babičky,tak se mi hrozně stýskalo-takže tě plně chápu!

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, já mám sice dvě ratolesti, ale smutním pokaždé, když jedou jen na víkend. Když byl syn na operaci s páteří, tak jsem se přestěhovala i na jeho postel. Přeji hodně zdraví a Vítkovi hodně štěstí.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Jako by jsem něco podobného nacházela v mé současnosti, jen ty km budou o hodně, hodně větší. Přeji brzké uzdravení!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jojoj to přeju brzké uzdravení :o) Mě už jedno dítko také vylétlo z hnízda sice mám ještě doma další 3 ale i tak mě bylo delší dobu smutno...Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Janinko, přeji ti rychlé uzdravení! Ta kolíčková vychytávka je super, kolíčky používám v domácnosti na spoustu věcí, nejen na prádlo :O)
    Synovi přeji, ať vykročí pravou a všechno se vydaří! Chápu tě, ale nesmutni, má to tak být, když mě vyletěla Terka z hnízda, bylo to rovnou do Anglie...
    Klidný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, přeji hodně zdravíčka. Jj, také to znám, brzy mi odejde i druhá dcera z domova na studia. Důležité je, aby byli šťastní a je to u nás, tak to není tak daleko. Kolegyni odletěl syn do Austrálie,ale jak píšeš existuje mnoho komunikačních kanálů. Já když jsem napsala rodičům dopis z internátu, tak jsem na odpoveď čekala celý týden.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. supr vychytávka s kolíčkama:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...