úterý 1. května 2012

1.máj

Taky jste si prodloužili víkend a byli až do dnešního dne doma? Určitě jste nelitovali, tak jako my :)Většinu času jsme strávili na zahrádce a udělali spoustu práce. První májový den u nás doma...





Dnes jsme se rozhodli udělat si odpočinkové odpoledne. Zajeli jsme do nedaleké vesnice Hlohovec a spolu s naší Meggynkou jsme si udělali příjemnou procházku kolem rybníka až k Hraničnímu zámečku.Ten byl postaven v letech 1816-1827. Středem zámečku procházela kdysi hranice mezi Markrabstvím moravským a arcivévodstvím dolnorakouským. Odtud pochází také jeho jméno.




A po výletě-zasloužený odpočinek :)





♥ Jana ♥  

17 komentářů:

  1. Jani,tak vidím,že jste měli příjemné dny a že jste si to pěkně užili.Navíc počasí bylo moc prima,takže paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, hlavně jsme strašně nadřeníííííí :)Manžel dodělal přístřešek na dřevo a já jsem rozhrabávala 10 pytlů mulčovací kůry, sadila muškáty atd...ale počasí bylo úplně letní a dnešní odpočinkový den se taky povedl.

      Vymazat
  2. Jani, krásně jsi si užila volno, určitě jsi načerpala spoustu energie do dalších dní.
    Měj se moc hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn, ale energii jsem spíš jen vydávala :))))))))))

      Vymazat
  3. Výlet, krásně uklizeno, na zahrádce všechno zasázeno..tak to byl opravdu plodný prodloužený víkend. A určitě padla i pusa pod třešní ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, na pusu jsme právě úplně v tom šrumci zapomněli :) To víš, co bys chtěla skoro po 21 letech manželství :, ale tak snad si to ještě vyberu ha,ha,ha!

      Vymazat
  4. Krásné fotky Jani, a naše Sárulka zdraví vaši Meggynku. Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, musela jsem hned nakouknout na tvůj blog a najít fotky Vaší psí holčičky :)My už si to bez ní nedovedeme vůbec představit.Je to naše sluníčko!!!

      Vymazat
  5. Krásně máš nazdobený domeček, do Hlohovce taky moc rádi jezdíme. Je tady moc pěkný výhled na rybník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlohovec, to je moje dětství.Mám tam stařenku a trávívala jsem tam všechny prázdniny!

      Vymazat
  6. Ahoj Jani, máš u mě ocenění, tak si jej vyzvedni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, můžeš mi poslat odkaz na tvůj blog-nemůžu se ho dopátrat a nemám ti jak poděkovat!

      Vymazat
  7. Jani ... moc pěkné fotečky , máš to doma moc pěkné ... Hlohovec neznám ... musí tam být moc krásně ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni, Hlohovec je malá dědinka ve valticko lednickém areálu s úžasným nářečím :) Pochází od tud má maminka.

      Vymazat
  8. Nádhera,jak aranžmá doma tak fotečky z procházky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, jako vždy - nádherné fotky!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jani, můj blog je http://klubicka-pro-radost.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...