sobota 5. listopadu 2011

Obyčejná sobota

Krásnou sobotu všem na blogu :)




Také máte rádi jablka? My máme zásobu vypěstovanou z naší zahrádky.Když začíná chladné podzimní období, vařívám čerstvý teplý jablíčkový kompot...ten mám spojený s dětstvím. Moje maminka ho často vařívala, pak chladila na chodbě a ta skořicovo jablečná vůně se linula po celém domečku ...



Jablíčka jsem dnes použila i v těstě na muffiny...


Nechala jsem se inspirovat nápadem na domácí vanilkový cukr...vanilkové lusky jsem vložila do dóz s moučkovým  i s krystalovým cukrem. A vánoční pečení může za měsíc začít :)))


Jana



4 komentáře:

  1. Jani...teplý jablíčkový kompot mi vyvolal vzpomínky na mou babičku,která ho často dělávala.Úplně cítím vůni hřebíčku .....úplně jsem na něj dostala chuť :))
    Pohodový večer Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Milá janičko, jak píše Janinka přede mnou, teplý jablíčkový kompot dělala i moje babička a mám úplně stejné vzpomínky na vůně všeho toho koření, které se do kompotu přidávalo...určitě ho také brzy udělám. Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jablečný kompot miluji, ta vůně skořice a hřebíčku...ach! A muffinky jsme taky pekla, ale pomerančové :o)
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. JANIČKO, JABLÍČKA TAKÉ VYUŽÍVÁM.
    BUCHTY A KOLÁČE S JBLKY JSOU MOC DOBRÉ.
    MĚJ SE HEZKY A MĚJ PŘÍJEMNÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...